A funzione di stallà u pesu di equilibriu nantu à u crankshaft
2020-08-26
U colpu di u travagliu di u mutore diesel hè cumpletu da ogni cilindru in turnu, cusì a forza chì agisce nantu à u crankshaft hè ancu intermittente è sbilanciata. Per trasmette queste forze in modu fluidu, a rotazione di u crankshaft stessu deve esse stabile. Per fà stabile, u crankshaft deve esse equilibratu. U crankshaft hè ligata à l'arrangementu di u numeru di cilindri.
Per i crankshafts di i motori diesel di trè, quattru, cinque è sette cilindri, i pesi di bilanciu sò richiesti per fà chì u crankshaft ottene u pesu di bilanciu. A dimensione è a forma di u pesu di equilibriu sò calculati durante u disignu. A maiò parte di i pesi di bilanciu di crankshafts sò cunnessi à u crankshaft quandu forging o casting. In unu. Tuttavia, u pesu di bilanciu di certi motori diesel hè bullonatu à u crankshaft. A causa di u voluminu relativamente grande di stu tipu di bloccu di equilibriu, u fastening di bulloni hè spessu usatu quandu u spaziu di stallazione hè insufficiente.
Per un mutore diesel verticale di sei cilindri cù un angolo di manovella di 120, l'effettu di equilibriu hè relativamente bonu. Sembra chì ùn ci hè micca bisognu di installà un pesu di equilibriu. Tuttavia, stu equilibriu hè u risultatu di a forza d'inerzia nantu à u crankshaft o bloccu cilindru. In quantu à u mutore di diesel, ci hè sempre assai forza inerziali, chì qualchì volta face chì u cuscinettu principalu sia sovraccaricatu o chì u bloccu di cilindru vibre.
Per evitari tali fallimenti, ogni parte di u crankshaft hà una grande forza inerziale, cusì ci hè sempre un bloccu di equilibriu. Per i pesi di equilibriu chì sò fissati cù bulloni, quandu u crankshaft deve esse struitu, i pesi di equilibriu deve esse eliminati è marcati per impedisce a stallazione incorrecta di rompe l'equilibriu durante a reinstallazione.