Popularization di China-Europe Express Lines
2020-09-27
China Railway Express (CR express) si riferisce à un trenu intermodale ferroviariu internaziunale cuntainerizatu chì viaghja trà a Cina è l'Europa è i paesi longu u Belt and Road in cunfurmità cù numeri fissi di treni, rotte, orari è ore di funziunamentu cumpletu. U presidente cinese Xi Jinping hà prupostu iniziative di cuuperazione in settembre è uttrovi 2013. Corre à traversu i cuntinenti di l'Asia, l'Europa è l'Africa, cù membri chì coprenu 136 paesi o regioni, s'appoghjanu nantu à i principali canali internaziunali in terra, è i porti chjave in mare.
New Silk Road
1. North Line A: North America (Stati Uniti, Canada)-North Pacific-Giappone, South Korea-Sea of Japan-Vladivostok (Zalubino Port, Slavyanka, etc.)-Hunchun-Yanji-Jilin --Changchun (i.e. Changjitu Development and Opening Pilot Zone)——Mongolia——Russia——Europa (Europa di u Nordu, Europa Centrale, Europa di l'Est, Europa Occidentale, l'Europa meridionale)
2. North Line B : Pechino-Russia-Germania-North Europe
3. Midline: Pechino-Zhengzhou-Xi'an-Urumqi-Afghanistan-Kazakhstan-Ungheria-Parigi
4. Percorsu Sud : Quanzhou-Fuzhou-Guangzhou-Haikou-Beihai-Hanoi-Kuala Lumpur-Jakarta-Colombo-Kolkata-Nairobi-Atene-Venezia
5. Linea centrale: Lianyungang-Zhengzhou-Xi'an-Lanzhou-Xinjiang-Asia Centrale-Europa
U China-Europe Express hà stabilitu trè rotte in l'Occidenti è in u Mediu Oriente: u Corridor Occidentale parte da a Cina Centrale è Occidentale via Alashankou (Khorgos), u Corridor Centrale hè da a Cina di u Nordu attraversu Erenhot, è u Corridore Orientale hè da u Sudeste. Cina. I zoni custieri lascianu u paese via Manzhouli (Suifenhe). L'apertura di u China-Europe Express hà rinfurzatu i ligami cummerciale è cummerciale cù i paesi europei è hè diventatu a spina dorsale di u trasportu logisticu internaziunale.
Dapoi u funziunamentu successu di u primu trenu Cina-Europa (Chongqing-Duisburg, Yuxin-Europe International Railway) u 19 di marzu di u 2011, Chengdu, Zhengzhou, Wuhan, Suzhou, Guangzhou è altre cità anu ancu apertu cuntainer in Europa. trenu di classi,
Da ghjennaghju à aprile 2020, un totale di 2,920 treni sò stati aperti è 262,000 TEU di merchenzie sò stati mandati da i treni di merci Cina-Europa, un aumentu di 24% è 27% annu à l'annu rispettivamente, è a tarifa generale di containeru pesante era 98. %. À mezu à elli, i treni 1638 è 148 000 TEU in u viaghju in uscita anu aumentatu da 36% è 40% rispettivamente, è a tarifa di cuntainer pisanti era 99,9%; i treni 1282 è 114 000 TEU in u viaghju di ritornu anu aumentatu da 11% è 14% rispettivamente, è a tarifa di cuntainer pesante era di 95,5%.