Casa > News

Cumportamentu di recristallizazione staticu di l'acciaio C38N2 non tempratu è temperatu per l'albero motore

2020-09-30

L'acciaio di crankshaft C38N2 hè un novu tipu d'acciaio microalloyed non tempratu è temperatu, chì rimpiazza l'acciaio tempratu è temperatu per a fabricazione di crankshafts di motori Renault. I difetti di i capelli di a superficia sò difetti cumuni in a vita di i crankshafts, principalmente causati da difetti metallurgichi, cum'è i pori è u looseness in u lingotto originale chì hè spressu da u core à a superficia durante u prucessu di forgiatura. A migliurà a qualità di u core di u materiale di u crankshaft hè diventatu un scopu impurtante in u prucessu di rolling. Per riduzzione di l'addolcimentu di u passaghju durante u prucessu di rotulazione, è prumove a deformazione di u core hè un mezzu favurevule per u looseness è u shrinkage di u core di a struttura di cast saldata.

Studienti di l'Università di Scienze è Tecnulugia di Beijing anu studiatu l'effetti di e cundizioni austenitizing, a temperatura di deformazione, u tassu di deformazione, a quantità di deformazione, è l'intervallu passanu nantu à l'acciaio C38N2 non-quenced è tempered rolling di crankshafts attraversu esperimenti di simulazione termale, metallografia ottica è trasmissione. Osservazioni in microscopia elettronica. A lege di influenza di a frazione di volumi di recristallizazione statica è a rata di strain residuale trà i passaghji.

I risultati spirimintali mostranu chì cù l'aumentu di a temperatura di deformazione, a rata di deformazione, a quantità di deformazione o l'intervallu di tempu trà i passaghji, a frazione di volumi di recristallizazione statica aumenta gradualmente, è a freccia residuale di i passaghji diminuisce. ; L'austenite uriginale di granu aumenta, è a frazione di volumi di recristalizazione statica diminuite, ma u cambiamentu ùn hè micca significativu; sottu à 1250 ℃, cù a temperatura di austenitizing crescente, a frazione di volume di recristallizazione statica ùn diminuisce micca significativamente, ma Sopra 1250 ℃, l'aumentu di a temperatura di austenitizing ovviamente riduce a frazione di volume di recristallizazione statica. Attraversu u metudu di raccordi lineari è picculi quadrati, hè ottenutu u mudellu matematicu di a relazione trà a frazione di volumi di recristallizazione statica è i diversi paràmetri di u prucessu di deformazione; u mudellu matematicu di strain rate residuale esistenti hè rivisatu, è u mudellu matematicu di strain rate residuale chì cuntene u termu di strain rate hè ottenutu. Bon adattamentu.