A catena di fornitura di parti europee tagliata, VW fermarà a produzzione in Russia
2020-04-07
Sicondu i rapporti di i media stranieri, u 24 di marzu, a filiale russa di u Gruppu Volkswagen hà dettu chì a causa di u focu di u novu virus di a corona in Europa, chì hà risultatu in una carenza di fornitura di pezzi da l'Europa, u Gruppu Volkswagen suspenderà a produzzione di vitture in Russia.
A cumpagnia hà revelatu chì a so pianta di fabricazione di vitture in Kaluga, in Russia, è a linea di assemblaggio di u so fabricatore di fonderie russa GAZ Group in Nizhny Novgorod fermarà a produzzione da u 30 di marzu à u 10 d'aprile. durante u periodu di sospensjoni.
Volkswagen produce SUV Tiguan, sedan Polo small cars, è mudelli Skoda Xinrui in a so pianta di Kaluga California. In più, a pianta pruduci dinù mutori di benzina 1.6-litre è SKD Audi Q8 è Q7. A pianta Nizhny Novgorod produce mudelli Skoda Octavia, Kodiak è Korok.
A settimana passata, Volkswagen hà annunziatu chì, in vista di u fattu chì u novu coronavirus hà infettatu più di 330,000 persone in u mondu sanu, a pianta europea di a cumpagnia serà temporaneamente sospesa per un periudu di duie settimane.
Attualmente, i fabricatori di l'auto globale anu annunziatu a sospensjoni di a produzzione per prutege l'impiegati è risponde à a dumanda di u mercatu chì hè stata affettata da l'epidemie. Malgradu a sospensjoni imminente di a pruduzzione, Volkswagen Group Russia hà dichjaratu chì sò attualmente capaci di "furnisce un suministru stabile di vitture è pezzi à i venditori è i clienti". A filiera russa di u Gruppu Volkswagen hà più di 60 fornitori lucali è hà localizatu più di 5 000 cumpunenti.
Ristampatu à a Comunità Gasgoo