Rilevazione di crack di teste di cilindru
2022-01-17
Grazie à a putenza, u torque è i carichi chì i mutori di l'oghje sò sottumessi, ci saranu tempi induve i cumpunenti critichi cum'è i blocchi è i cilindri crack per causa di u stress. Ma ùn vi preoccupate! Ci hè parechje manere di verificà per quelli cracks.
Avemu parlatu assai di a rilevazione di crack annantu à l'anni - tuttu da l'ispezione di particelle magnetiche umide è secche à a rilevazione di crack penetrante di tintura à a prova di vacuum. Un'altra via hè a prova di pressione. Stu metudu hè spessu usatu cù unu di quelli elencati sopra cum'è un cuntrollu finali chì tutti i cracks o pinholes sò stati riparati. Ci hè dui modi per fà a prova di pressione - umitu o seccu. A bona nutizia hè chì e prucedure sò essenzialmente listessi, indipendentemente da quale metudu sceglite.
Prima di tuttu, a testa testata deve esse cumplettamente pulita. Attaccherete una piastra speciale di bloccu à a testa per sigillà i passaggi di l'acqua, poi pompa l'aria pressurizzata in a testa attraversu una linea d'aria inserita in un portu d'acqua. Certi fonti vi diceranu di utilizà circa 60 psi, ma in a mo sperienza, 20-25 psi hè adattatu. Certi capi anu tappi di core pressatu in elli è questi sboccaranu à 60 psi. Ùn hè micca solu un inconveniente, hè un periculu di sicurità.
Eccu induve i metudi sò diffirenti. Cù u metudu umitu, abbassate a testa in un cisterna d'acqua finu à ch'ella hè cumplettamente immersa. Sì avete buchi o crepe, e bolle d'aria chì scappanu vi mostraranu induve. U metudu seccu hè simile. Invece di piglià a testa à l'acqua, portate l'acqua à a testa. Una volta chì a testa hè pressurizzata, l'avete spruzzatu cù una suluzione saponata (bubble fluid o un pocu di sapone in acqua). S'ellu ci sò cracke o buchi, a suluzione sbulicà è sapete induve avete bisognu di riparà.
A prova di pressione hè unu di i più faciuli di i metudi di rilevazione di crack dispunibili. Ma un inconveniente maiò hè chì a prova di pressione ùn pò micca identificà tutti i cracke. I cracks di a superficia chì ùn sò micca cunnessi à un passaghju di l'acqua ùn mostraranu micca alcuna fuga, per quessa, pudete missà quelli s'ellu avete solu aduprà a prova di pressione.