Casa > News

A mancanza di chip, Toyota, Ford è altre cumpagnie di l'auto anu tagliatu a produzzione

2021-01-11

L'8 di ghjennaghju, Ford, Toyota, Fiat Chrysler Automobiles è Nissan Motors anu dichjaratu chì, per via di un fornimentu insufficiente di cumpunenti di semiconduttori, riduceranu a produzzione di veiculi stu mese. Inoltre, Honda Motor hà dettu ancu chì a so pruduzzione di vitture in Giappone serà ancu affettata da a mancanza di semiconductor.

Ford hà dettu chì a so pianta di assemblea in Louisville, Kentucky fermarà a produzzione, chì assemblerà i mudelli Escape è Lincoln Corsair. Ford hà rifiutatu di divulgà l'identità di u fornitore di chip. U portavoce di a cumpagnia Kelli Felker hà dettu chì a cumpagnia spera di ripiglià l'operazioni u più prestu pussibule.

FCA hà postponutu u riavviu di a produzzione in a so pianta di Toluca in Messico da sta settimana à a fine di questu mese. A pianta pruduce mudelli Jeep Guide; Inoltre, a pianta FCA in Brampton, Ontario suspenderà ancu a produzzione. Pruduzzione di mudelli Chrysler 300, Dodge Charger è Dodge Challenger.

Nissan hà dettu chì pensa à riduce a pruduzzione di u veiculu hibridu Note in a so pianta Oppama in a Prefettura di Kanagawa, Giappone, ma ùn hà micca datu dettagli nantu à a riduzione. Sicondu i rapporti di i media Japanese, in ghjennaghju, a pruduzzione di a Nota di Nissan in questa pianta serà ridutta da 15 000 inizialmente prevista à 5 000.

Un portavoce di Honda hà dettu chì a cumpagnia hà ancu cuminciatu à "vede qualchì impattu nantu à a pruvista di pezzi". I media giapponesi anu infurmatu chì Honda hà da prima riduce a produzzione di circa 4 000 vitture stu mese, è una fabbrica in Suzuki, trè prefetture, chì pruduce e vitture Fit serà affettata. Inoltre, un focu hà scoppiatu in una pianta di Noboka Manufacturing di Asahi Kasei Microelectronics Co., Ltd. in uttrovi di l'annu passatu, chì hà ancu affettatu l'offerta di semiconductor.
Toyota riducerà a pruduzzione di camioni pickup full-size à a pianta Tundra in San Antonio, Texas, ma u numeru esatta di riduzioni ùn hè ancu chjaru. L'8 di ghjennaghju, General Motors è BMW Group anu dichjaratu ch'elli ùn anu ancu ricevutu l'impattu di a carenza di chip, ma sò attenti.

U mese scorsu, u Gruppu Volkswagen hà publicatu una dichjarazione chì dichjarava chì a causa di a carenza di cumpunenti elettronici, u gruppu hà bisognu à aghjustà a so pruduzzione di vitture in diverse località in Cina, America di u Nordu è Europa per adattà à a situazione di furnimentu in u primu trimestre di u 2021.

Siccomu a dumanda di i cunsumatori si ricupera gradualmente da a pandemia glubale di a nova epidemia di a corona, i fabbricanti di l'automobili è i pruduttori di l'elettronica stanu affruntendu una carenza di chip globale, chì porta à ritardi di produzzione. L'analista di Credit Suisse Daniel Levy hà dettu in un rapportu di ricerca chì i prublemi di furnimentu di chip puderanu limità a produzzione di l'industria di l'auto in u cortu termini. Un altru insider di l'industria hà dettu chì a so cumpagnia dà priorità à a produzzione di vitture cù prufitti più altu.

I fornitori di chip di l'automobile, cum'è NXP Semiconductors, anu dettu chì u ritmu di ricuperazione di a produzzione di l'auto hà superatu l'aspettattivi è hè attualmente pruvatu à ritruvà. À u listessu tempu, a dumanda di patatine fritte in altre industrii hè ancu aumentata sustancialmente. In u cuntestu di a nova epidemia di a corona, assai cumpagnie anu aduttatu un sistema di l'uffiziu in casa chì hà purtatu à vendite calde di laptops è vendite di console di ghjocu sò ancu in crescita.

Ristampatu à Gasgoo