Casa > News

Top ten motori diesel in u mondu 2/2

2022-05-30

6. MTU (Fundatu in u 1900)
Status di l'industria mundiale: a tecnulugia di mutore più avanzata di u mondu, gamma di putenza di u più grande fornitore di mutori.
MTU hè a divisione di propulsione diesel di Daimler-Benz, u primu fabricatore mundiale di motori diesel pesanti per navi, veiculi pesanti, machini di custruzzione è locomotive ferroviarie.



7, American Caterpillar (fundata in u 1925)
Posizione di l'industria mundiale: hè u capu di a tecnulugia mundiale è u fabricatore leader di machini di custruzzione, attrezzature minerarie, motori diesel è di gas naturale è turbine à gas industriali.
Hè unu di i più grandi pruduttori di u mondu di macchine di custruzzione è di l'equipaggiu di minieri, di mutori di gas è di turbine di gas industriali, è ancu di unu di i più grandi pruduttori di motori diesel in u mondu. I prudutti principali di a cumpagnia includenu macchine agricole, di custruzzione è di miniera è di motori diesel, di gas naturale è di turbine di gas.

8、Doosan Daewoo, Corea di u Sudu (fundatu in u 1896)
Posizione mundiale: Doosan engine, una marca mundiale.
Doosan Group hà più di 20 filiali cumprese Doosan Infracore, Doosan Heavy Industries, Doosan Engine è Doosan Industrial Development.

9.YANMAR giapponese
Status di l'industria mundiale: marca di motori diesel ricunnisciuta in u mondu
YANMAR hè a marca di motori diesel ricunnisciuta in u mondu. Ùn hè solu u vantaghju competitivu di u mercatu ricunnisciutu di i prudutti d'alta qualità è un serviziu eccellente, u mutore Yangma hè ancu famosu per a so prutezzione di l'ambiente verde è dedicatu à u sviluppu di a tecnulugia di risparmiu di carburante più avanzata. A cumpagnia hà una storia di più di 100 anni. I mutori fabbricati da a cumpagnia sò largamente usati in Marina, equipaghji di custruzzione, equipaghji agriculi è generatori.

10. Mitsubishi Of Japan (Funtatu in u 1870)
Statutu di l'industria mundiale: hà sviluppatu u primu mutore giapponese è hè u rappresentante di l'industria automobilistica giapponese.
Mitsubishi Heavy Industries ritrova e so radiche à a Restaurazione Meiji.

Disclaimer: Rete di fonte d'imaghjini