Motore à sei cilindri in linea
2020-03-09
U mutore L6 hà 6 cilindri disposti in una linea dritta, cusì solu bisognu di una testa di cilindru è un set di camshafts doppiu sopra. Ùn importa micca in quelli ghjorni o avà, a simplicità hè veramente una eccellente!
Inoltre, per via di e caratteristiche di u metudu di arrangiamentu, u mutore L6 pò fà chì a vibrazione generata da i pistoni annulla l'una l'altra, è pò curriri liscia à alta velocità senza un arbre di equilibriu. À u listessu tempu, a sequenza di ignizione di i cilindri di u mutore L6 hè simmetrica, cum'è 1-6, 2-5, 3-4 hè u cilindru sincronu currispundente, chì hè bonu per a suppressione d'inerzia. In tuttu, u mutore L6 hà un vantaghju naturali, naturali! Comparatu cù u mutore V6, hè più longu, è u so inline hè à tempu i so punti di forza è i so "disvantages".
Imagine chì se u mutore in generale hè longu, u compartmentu di u mutore di u veiculu deve ancu esse abbastanza longu. Se ùn avete micca cridutu, fighjate à u mudellu di sei cilindri in linea. U rapportu di u corpu hè diversu? Per esempiu, a BMW Serie 5 540Li hè dotata di un mutore di sei cilindri in linea chjamatu B58B30A. Ùn hè micca difficiule di vede da u latu chì a testa di a Serie 5 hè più longa di u mudellu di mutore transversale generale.