Caratteristiche di u mutore di sei cilindri di tipu V
2020-03-17
I motori V6, cum'è u nome suggerisce, sò dui gruppi di cilindri (trè da ogni latu) disposti in forma di "V" à un certu angulu. Comparatu cù u mutore L6, u mutore V6 ùn hà micca vantaghji inherenti. Dunque, dapoi a so nascita, l'ingegneri anu studiatu cumu per risolve a vibrazione è l'irregularità di u mutore V6 (in paragunà à u L6).
U primu mutore V6 era u mutore V8 (cù un angulu di 90 gradi) cù 2 cilindri cut off, finu à chì u sussegwente mutore V6 di 60 gradi hè natu è diventatu u mainstream.
Qualchidunu pò dumandà: Perchè l'angolo inclusu di u mutore V6 hè 60 gradi? Invece di 70 gradi, 80 gradi? Hè perchè i pins di crankshaft di u mutore sò distribuiti à 120 gradi, u mutore di quattru tempi s'ignite una volta ogni 720 gradi in u cilindru, l'intervallu trà i mutori di 6 cilindri hè esattamente 120 gradi, è 60 hè esattamente divisibile da 120. ottene l'effettu di suppressione di vibrazione è inerzia.
Sempre chì truvate un angulu adattatu, pudete fà chì u mutore V6 viaghja più liscia è stabile invece di aghjunghje o sottrae N cilindri rudely. In ogni casu, ancu s'è u mutore V6 pò rinfurzà i so punti di forza è evità i so punti debbuli, in teoria, a so liscia ùn hè ancu micca cusì bona cum'è quella di u mutore L6. L'equilibriu ottenutu da u balancinu ùn hè micca sempre perfettamente equilibratu.
U mutore V6 piglia in contu a cilindrata, a putenza è a praticità (taglia più chjuca). Inseme, i motori L6 è V6 anu veramente vantaghji è svantaghji. Hè difficiuli di valutà unilateralmente a forza di i debuli è debuli, è a diferenza pò esse affettata da u livellu tecnicu. Serà ancu più grande.