Lista di i Top 100 Suppliers Auto Parts Globale 2020: 7 cumpagnie cinesi nantu à a lista
2020-07-01
U 29 di ghjugnu, "Automotive News" hà publicatu a lista di i primi 100 fornitori glubale di pezzi di auto in 2020. Sicondu l'ultime lista, Bosch hè sempre u primu; in u top ten, fora di u scambiu di classificazione di Faurecia è Lear, l'altri ottu cumpagnie mantenenu sempre u ranking di l'annu passatu. Cum'è l'annu passatu, ci sò ancu sette cumpagnie cinesi preseletate quist'annu, è u più altu classificatu hè Yanfeng, u 19u.
Fonte di l'imaghjini: American Automotive News
Ci vole à nutà chì i criterii per a creazione di sta lista da American Auto News hè l'ingudu operativu di u fornitore (vendite) in l'affari di u mercatu di supportu di l'auto l'annu passatu, è questi dati richiedenu à u fornitore di sottumette attivamente. Per quessa, certi fornitori di pezzi di grande scala ùn anu micca fattu a lista, forsi perchè ùn anu micca sottumessu dati pertinenti.
E cumpagnie preseletate quist'annu venenu da 16 paesi è regioni. L'imprese giapponesi sò classificate più altu ch'è i Stati Uniti, cù un totale di 24 cumpagnie preselezionate, è 21 cumpagnie da i Stati Uniti sò intruti in a lista di questu annu; A lista di Germania quist'annu hè menu di l'annu passatu, cù 18 cumpagnie Business shortlisted. Inoltre, Corea di u Sudu, Cina, Francia, Canada, Spagna, Regnu Unitu è Svizzera anu 8, 7, 4, 4, 3, 3 è 2 cumpagnie in a lista, rispettivamente, mentre chì l'Irlanda, u Brasile, u Lussemburgu, a Svezia. , Una cumpagnia di Messicu è una di l'India sò state preselezionate.
In quantu à l'imprese cinesi, u numeru di cumpagnie in a lista di questu annu hè u listessu chì l'annu passatu, è e sette cumpagnie in a lista di l'annu passatu sò Yanfeng, Beijing Hainachuan, CITIC Dicastal, Dechang Electric, Minshi Group, Wuling Industrial. è Anhui Zhongding Seals Co., Ltd Frà elli, i rankings di Beijing Hainachuan è Johnson Electric s'arrizzò. In più di l'imprese sopra citate, duie filiali di Junsheng Electronics sò ancu preselezionate, vale à dì Junsheng Automotive Safety System No 39 è Preh GmbH No 95.