Tecnulugia di fillet quenching di crankshaft
2020-07-07
U crankshaft hè una di e parti più impurtanti in u mutore di combustione interna, è a so vita di serviziu spessu determina a vita di serviziu di u mutore di combustione interna. In u 1920, a Cumpagnia Americana Clark hà utilizatu a tecnulugia di indurimentu di induzione chì hè stata inventata pocu tempu per l'indurimentu di u ghjurnale di crankshaft, chì hà migliuratu assai a resistenza à l'abrasione di u crankshaft, migliurà cusì a vita di travagliu di u mutore di combustione interna.
Nta l'ultimi decennii, e fratture di fatigue di u crankshaft sò diventate più prominenti, è e fonti di fatigue si trovanu soprattuttu à i cantoni arrotondati di u crankshaft di u ghjurnale di biela. Per quessa, parechji pruduttori anu prupostu esigenze per migliurà a forza di fatigue di u crankshaft. A chjave per migliurà a forza di fatigue di u crankshaft hè di aumentà a tensione di compressione residuale di u fillet di crankshaft. L'indurimentu induttivu di i filetti di crankshaft (cumpresi i ghjurnali) hè u metudu preferitu per ottene grandi tensioni di compressione residuale di> 600MPa per i filetti. Una sucietà giapponese hà realizatu una serie di teste di fatigue di curvatura nantu à l'albero di motore di combustione interna. L'esperimentu hà dimustratu chì u crankshaft induritu à induzione arrotondatu hà a più alta forza di fatigue (996MPa), a forza di fatigue arrotondata di crankshaft rolled hè a seconda (890MPa), è u crankshaft nitrured hè terzu (720MPa). E cumpagnie americane anu ancu dati simili. L'estinzione di filetti di crankshaft generalmente usa un "induttore di mezza volta", cunnisciutu ancu u metudu di quenching Elotherm (Elotherm). Hè chì u sensoru hè buckled nantu à u ghjurnale, è u crankshaft hè riscaldatu è l'acqua chìnched durante a rotazione (ci hè ancu un casu induve u crankshaft journal hè riscaldatu à a temperatura di quenching è poi turnatu in a piscina per rinfriscà è quenching). Stu metudu ùn solu facilita l'entrata è l'uscita di u sensoru di l'albero, simplificheghja l'azzione di l'uttellu di a macchina di quenching, ma risolve ancu i cracks di l'oliu d'oliu, a larghezza irregolare di l'area indurita, u spessore irregolare di a strata indurita. deformazione.
A ghjente in l'industria in generale crede chì u metudu di quenching Eluosen hè un avanzamentu maiò in a tecnulugia di quenching d'induzione di crankshaft. Dati mostranu chì l'induzione induzione di ghjurnali di crankshaft pò aumentà a vita di u mutore à 8000 ore, mentre chì l'induzione di riviste è i filetti ponu aumentà a vita di u mutore à 10.000 ore. A tecnulugia chjave chì deve esse risolta per ottene u fillet quenching hè a tecnulugia di distribuzione di energia. Crankshaft "half-turn inductor" quenching implica parechje tecnulugii, cum'è a putenza di cunversione di freccia, l'attrezzatura di a machina di quenching è l'inductor, etc. Sti tecnulugii sò ancu assai impurtanti, ma sti tecnulugii sò stati inizialmente risolti in u mo paese in u principiu di l'anni 1980.
Ovviamente, u riscaldamentu di quenching di u fillet di crankshaft deve esse realizatu intactu. A putenza di riscaldamentu di l'internu di u crank è l'esternu di u crank deve esse cambiatu, vale à dì, u putere di l'internu di u crank deve esse grande, è u putere di l'esterno di u crank deve esse chjucu. Sta tecnulugia hè chjamata tecnulugia di distribuzione di energia. L'anguli arrotondati di i crankshafts grandi è chjuchi sò spenti. A tecnulugia hè di furnisce u 100% di putenza quandu si riscalda l'internu di a manovella, è u 60% (o 70%) di a putenza quandu si riscalda l'esternu di a manovella, è quandu u crankshaft gira, l'angolo aumenta (o diminuisce) da una certa quantità. ogni 15 ° U putere.