BMW pensa à simplificà a cartera di prudutti è à aumentà i marghjini di prufittu
2021-01-25
Sicondu i rapporti, u capu finanziariu di BMW Nicolas Peter hà dettu chì quandu l'ecunumia glubale si ricuperà, BMW spera di restaurà i marghjini operativi à i livelli pre-epidemichi, ma u grande investimentu in i veiculi elettrici significa chì a cumpagnia duverà simplificà a so cartera di mudelli.
Petru hà dettu chì a causa di l'ultime misure di bloccu epidemicu, u voluminu di ordini di a cumpagnia hè diminuitu. Ma hà aghjustatu: "Se l'attività di ogni ghjornu cumincianu à ripiglià dopu à a mità di ferraghju, u nostru rendimentu di u primu trimestre deve esse capace di mantene in un intervallu raghjone".
A migliione di e cundizioni di u mercatu, l'accordu Brexit trà u Regnu Unitu è l'Unione Europea, è u pianu di BMW per aumentà a parte di e so joint ventures in Cina da 50% à 75% in 2022, tutti aiutanu à BMW à ottene u so scopu di u so margine di prufittu operativu, vale à dì. Da 8% à 10%.
Petru hà dettu in una entrevista à a sede BMW di Munich: "Ùn avemu micca discututu u futuru distante. Questu hè u nostru scopu à cortu termine dopu a ricerca sistematica ". BMW annuncerà u so scopu di u marghjenu di prufittu 2021 in marzu. U marghjenu di prufittu operativu di BMW in 2020 deve esse trà 2% è 3%.
Petru hà dettu chì, cum'è u più grande mercatu di l'auto in u mondu, e vendite di vitture high-end in Cina anu aumentatu, furnisce l'aiutu assai necessariu à l'affari di BMW. Inoltre, a ricuperazione di u mercatu cinese hà ancu stimulatu u rendiment di Daimler è Volkswagen.
A transizione di a cartera di prudutti da i mudelli di benzina è di diesel à i veiculi elettrici per rispettà i normi di emissioni chinesi è europei è per cumpete cù Tesla richiede assai soldi. Questu hè ancu a fusione di PSA è FCA in a quarta più grande cumpagnia di vitture di u mondu Stellatis Unu di i fatturi di mutore.
Siccomu i fabbricanti di l'automobili investenu in l'elettrificazione è e tecnulugia di guida autònuma, hè previstu chì u mercatu hà da avvià una cunsulidazione ulteriore. Ma Petru hà dettu chì BMW hà a capacità di compie sta transizione per sè stessu. Ellu disse: "Semu assai cunfidenti chì pudemu fà questu noi stessi".
Petru hà dettu, ma u costu di sviluppu di i veiculi elettrichi hè assai altu, è e so vendite attualmente cuntenenu solu una piccula parte di a vendita tutale, cusì per BMW, u marghjenu di prufittu di stu mudellu hè bassu. Ellu disse: "Allora l'investimentu hè assai impurtante. Avemu bisognu di ottene un altru livellu di costu per una varietà di manere, soprattuttu in cellule è batterie ".
Per quessa, BMW s'impegna à razionalizà a so cartera di mudelli, riducendu i tipi di mutore è l'opzioni per i veiculi diffirenti, eliminendu e funzioni chì ùn sò micca cumunimenti aduprate da i pruprietarii di vitture, è trasfurmendu in modu cumpletu u software per fucalizza nantu à modi più simplici è più efficaci di custruisce vitture. In 2020, a vendita globale di veiculi elettrici di BMW aumenterà di 31,8% annu à annu. A cumpagnia hà dettu chì pensa à radduppià a vendita di veiculi elettrici puri in questu annu.
Nanzu, BMW hà cunsideratu cum'è cuncurrenti l'altri automobilisti tedeschi, ma Petru hà dettu chì avà BMW hè sempre più in cerca d'ispirazione da cumpagnie di San Francisco è cumpagnie cinesi cum'è Weilai chì fucalizza nantu à l'interazzione trà i veiculi è i cunduttori. Ellu disse chì l'indagine hà dimustratu chì dui terzi di i cunsumatori chinesi anu dettu chì, s'ellu avianu una sperienza digitale megliu, cumprà altre marche è prudutti. Petru hà dettu: "Queste sò prublemi chì deve esse attentu".