A fabbrica di Berlinu di Tesla pò trasfurmà a zona lucale in un centru di fabricazione di batterie
2021-02-23
Sicondu i rapporti di i media stranieri, u CEO di Tesla, Elon Musk, hà scuntatu i giganti di l'industria di l'auto quandu ellu hà sceltu una piccula cità in a Germania orientale per custruisce a prima fabbrica europea di Tesla. Avà, u puliticu chì hà attrattu successu l'investimentu di Musk in Gruenheide vole fà di a zona un centru impurtante di furnimentu di veiculi elettrici.
Ma Tesla ùn hè micca solu solu in Brandenburg. U giant chimicu tedescu BASF pensa à pruduce materiali di catodi è riciclà batterie in Schwarzheide in u statu. Air Liquide di Francia investirà 40 milioni d'euros (circa 48 milioni di dollari americani) in a pruvista lucale di ossigenu è nitrogenu. A cumpagnia americana Microvast custruirà moduli di ricarica rapida per camioni è SUV in Ludwigsfelde, Brandenburg.
Musk hà dettu chì a Gigafactory di Berlinu puderia eventualmente diventà a più grande fabbrica di batterie di u mondu. E so grandi ambizioni è questi investimenti aumentanu a speranza di Brandenburg di diventà un centru per i veiculi elettrici, chì ponu furnisce millaie di impieghi. Duranti a Sicunna Guerra Munniali è dopu à a caduta di u Muru di Berlinu, Brandeburgo perde a maiò parte di a so industria pesante. Brandenburg State Ministru di l'Ecunumia Joerg Steinbach hà dettu: "Questa hè a visione ch'e aghju perseguite. L'arrivu di Tesla hà fattu u statu unu di i siti chì l'imprese sò attese di sceglie per i so fabbriche. Comparatu à prima, avemu ricivutu più Consulting on e pussibulità d'investimentu di Brandenburg, è tuttu questu hè accadutu durante l'epidemie ".
Steinbach hà dettu in una entrevista chì l'equipaggiu di produzzione di batterie da esse custruitu in a fabbrica di Tesla in Berlinu serà in linea in circa dui anni. Prima di pruduce batterie in Germania, l'enfasi di Tesla era di assemblà u Model Y in a pianta Gruenheide. A pianta hè prevista per inizià a produzzione di u Model Y à a mità di l'annu, è eventualmente averà una capacità di produzzione annuale di veiculi 500.000.
Ancu se u prucessu di custruzzione di a fabbrica hè assai veloce per a Germania, Tesla hè sempre aspittendu l'accunsentu finale di u guvernu di Brandenburg per via di sfide legali da parechje urganisazioni ambientali. Steinbach hà dettu chì "ùn era micca in tuttu preoccupatu" per l'appruvazioni di a Super Factory di Berlinu, è u ritardu di certi prucessi regulatori ùn significa micca chì a fabbrica ùn uttene micca l'accunsentu finale. Spiegò chì u mutivu per quessa chì u guvernu face questu hè perchè valore a qualità piuttostu chè a rapidità per assicurà chì ogni decisione pò scuntrà sfide legali. Ùn esclude micca chì u recultu à a fine di l'annu passatu pò causari a fabbrica à ritardà l'operazioni, ma hà dettu ancu chì Tesla ùn hà ancu Mostra alcun segnu chì a produzzione ùn principia micca in lugliu.
Steinbach hà prumuvutu a vicinanza di Brandenburg à Berlinu, u travagliu qualificatu è abbastanza fabbriche d'energia pulita, chì hà aiutatu à prumove l'investimentu di Tesla in Germania à a fine di 2019. In seguitu, hà aiutatu à Tesla à furmà una squadra speciale per risolve i prublemi affrontati da a cumpagnia, da l'acqua. fornitura di a fabbrica à a custruzzione di uscite stradali.
Steinbach hà spiegatu ancu u cumplessu prucessu di appruvazioni regulatori di u paese à Musk è i so impiegati, dicendu chì "a volte avete bisognu di spiegà a cultura di u nostru prucessu di appruvazioni, chì hè assai affettata da a prutezzione ambientale". Attualmente, per via di i pipistrelli in ibernazione è di lucertuli di sabbia rari, una parte di u travagliu di a fabbrica di Berlinu di Tesla deve esse riprogettata. Steinbach Steinbach hè un chimicu chì hà travagliatu per Schering Pharmaceuticals per più di deci anni.
Steinbach hà pruvatu u so megliu per fà u so travagliu bè. Ellu hà indicatu i prugrammi di assistenza chì a cumpagnia pò dumandà è hà assistitu à cuntattà l'agenzii di travagliu lucali per sustene u reclutamentu. Steinbach hà dettu: "A maiò parte di l'industria guardà Brandenburg è ciò chì facemu. Stu prughjettu hè statu cunsideratu cum'è a prima priorità ".
Per Tesla, a Gigafactory di Berlinu hè critica. Cume Volkswagen, Daimler è BMW allarganu a linea di veiculi elettrici, questu hè a basa di u pianu di espansione europeu di Musk.
Per a Germania, a nova fabbrica di Tesla hà garantitu l'impiegu durante sta depressione. L'annu passatu, a vendita di vitture europee hà battutu un minimu record. Sottu a pressione di esse criticatu per a transizione lenta à i veiculi elettrici, u guvernu di a cancelliera tedesca Angela Merkel hà datu à Musk un ramu d'alivu, è u ministru di l'Ecunumia tedescu Peter Altmaier hà ancu prumessu à Musk ogni aiutu necessariu per a custruzzione è u funziunamentu di a fabbrica.