Casa > News

Toyota Gosei hà sviluppatu plastica rinfurzata CNF per l'usu in i pezzi di l'auto

2022-04-18

Toyota Gosei hà sviluppatu un plasticu rinfurzatu cù nanofibra di cellulosa (CNF) cuncepitu per riduce l'emissioni di diossidu di carbonu in tuttu u ciculu di vita di i pezzi di l'auto, da l'acquistu di materia prima, a produzzione à u riciclamentu è a eliminazione.

In u prucessu di avanzà versu a decarbonizazione è l'economia circular, Toyota Gosei hà sviluppatu materiali cù un altu rendimentu ambientale cù CNF. I vantaghji specifichi di CNF sò i seguenti. Prima, CNF hè un quintu pisanti è cinque volte più forte di l'acciaio. Quandu s'utilice cum'è un rinforzu in plastica o gomma, u pruduttu pò esse fattu più diluente è a scuma pò esse furmatu più facilmente, riducendu cusì u pesu è aiutanu à riduce l'emissioni di CO2 in a strada. Siconda, quandu i materiali di i veiculi di rottami sò riutilizzati, ci hè poca perdita di forza in u riscaldamentu è a fusione, cusì più pezzi di vittura ponu esse riciclati. Terzu, u materiale ùn aumenterà a quantità tutale di CO2. Ancu s'è u CNF hè incineratu, i so solu emissioni di diossidu di carbonu sò assorbiti da e piante mentre crescenu.
U plasticu rinfurzatu CNF di novu sviluppu combina 20% CNF in u plasticu generale (polipropilene) utilizatu per i cumpunenti interni è esterni di l'automobile. Inizialmente, i materiali chì cuntenenu CNF riduceranu a resistenza à l'impattu in applicazioni pratiche. Ma Toyota Gosei hà superatu stu prublema cumminendu u so mischju di materiale è a tecnulugia di impastatura per migliurà a resistenza à l'impattu à i livelli adattati per i pezzi di vittura. In u futuru, Toyoda Gosei hà da cuntinuà à travaglià cù i fabricatori di materiale CNF per riduce i costi.