A settimana passata in Strasburgu, u Parlamentu Europeu hà vutatu 340 à 279, cù 21 astensioni, per accelerà a transizione à i veiculi elettrichi da u 2035 per finisce a vendita di i veiculi di carburante in Europa.
In altri palori, i veiculi cù mutori ùn ponu esse venduti in 27 paesi in Europa, cumprese HEV, PHEV è veiculi elettrici di gamma estesa. Hè intesu chì l'"Acordu Europeu 2035 nantu à emissioni Zero di Novi Carburanti è Minivans" righjuntu questu ora serà sottumessu à u Cunsigliu Europeu per appruvazioni è implementazione finali.
Sottu à una regulazione di emissioni di carbonu sempre più stringente è obiettivi di neutralità globale di carbonu, pò esse solu questione di tempu prima chì e cumpagnie di vitture cessanu di pruduce i veiculi di carburante. A ghjente in l'industria crede chì piantà a vendita di veiculi di carburante hè un prucessu graduali. Avà chì l'UE hà annunziatu l'ultima volta per cessà di vende i veiculi di carburante, hè di dà à e cumpagnie di vitture più tempu per preparà è trasfurmà.
Si deve esse nutatu chì, ancu s'è l'Unione Europea hà stabilitu u puntu di tempu per piantà a vendita di veiculi di carburante in 2035, à ghjudicà da i punti di tempu per piantà a vendita di veiculi di carburante annunziati da i principali paesi, hè previstu chì a transizione da i veiculi di carburante. à i veiculi d'energia nova serà rializatu intornu à u 2030 Sicondu u scopu, ci hè solu l'ultimi anni 7 per a trasfurmazioni di i veiculi di carburante è i veiculi d'energia nova per piglià u mercatu.
Dopu un seculu di sviluppu in l'industria di l'automobile, i veiculi di carburante saranu veramente subvertiti da i veiculi elettrici? Nta l'ultimi anni, assai cumpagnie di vitture anu cuntinuatu à accelerà a trasfurmazioni di l'elettrificazione, è anu annunziatu u calendariu per piantà a vendita di veiculi di carburante.