Casa > News

A ricerca è u sviluppu di i Stati Uniti di i materiali auto-curativi ponu esse aduprati in aerei è veiculi di terra

2020-10-13

Sicondu i rapporti, i circadori di l'Armata di i Stati Uniti è di l'Università di Texas A&M anu sviluppatu un novu tipu di materiale polimeru in un studiu destinatu à migliurà l'avvene aereo senza pilotu è e vitture robotiche, chì ponu deformà è Auto-guarigione automaticamente.

In a prima ricerca, u materiale di resina epossidica stampata in 3D chì apparsu per a prima volta pò risponde à stimuli. I circadori speranu chì in u futuru, a tecnulugia intelligente pò esse integrata in questu in modu chì pò adattà automaticamente à l'ambiente senza esse cuntrullatu da u mondu esternu. I circadori di u studiu anu dettu: "Speremu di custruisce un sistema di materiale chì pò avè simultaneamente funzioni di struttura, sensazione è risposta".

I circadori anu imaginatu una piattaforma futura adattata per missioni aeree è terrestri, cù e caratteristiche di u T-1000 in u filmu di Hollywood "Terminator 2". In questu filmu di successu, u Terminator hè fattu di metallu liquidu, è u so bracciu pò esse trasfurmatu in un'arma per stabbing people. Si pò ancu riparà si dopu à esse culpitu da un fucile di calibre 12 è un lanciagranate 40mm.

Finu a ora, i materiali sviluppati da i circadori ponu risponde à a temperatura. I ricercatori prima scelta stu materiale perchè hè faciule d'utilizà in testi di laboratoriu.

I polimeri sò fatti di unità ripetitive, cum'è ligami nantu à una catena. Sicondu i rapporti, e catene di polimeri più morbidi sò solu ligeramente cunnessi da cross-linking. A più ligami incruciati trà e catene, più altu hè a durezza di u materiale.

I circadori anu dettu: "A maiò parte di i materiali reticulati, in particulare quelli fatti da stampa 3D, tendenu à avè una forma fissa, vale à dì, una volta chì i pezzi sò fabbricati, i materiali ùn saranu micca trasfurmati o fusi. I novi materiali anu una chjave dinamica chì permette di cambià da u liquidu à u solidu parechje volte, cusì pò esse stampatu in 3D o riciclatu ".

Tali chjavi dinamichi risultatu in un cumpurtamentu unicu di memoria di forma, cusì u materiale pò esse programatu è attivatu per vultà à a forma di memoria. Questa flessibilità porta à ottene un polimeru morbidu simile à a gomma è un polimeru plasticu duru, portante.

Attualmente, a ricerca hè sempre in u stadiu di ricerca è sviluppu. A squadra hà cuminciatu à pruvà à sviluppà un materiale di stampa 3D chì pò esse usatu in applicazioni strutturali per fà cumpunenti per droni è ancu rotorcraft.

I circadori dissi: "Attualmente, pudemu facilmente ghjunghje sin'à 80% auto-guarigione rate di u materiale à a temperatura di l'ambienti, ma speramu à ghjunghje sin'à 100%. In più, avemu dinù speru chì u materiale pò risponde à altri stimuli altru cà a temperatura. . Per esempiu, a luce In u futuru, avemu da scopre l'incrustazione di qualchi tecnulugii intelligenti di livellu bassu per permette à i materiali per adattà automaticamente, senza avè bisognu di l'utilizatori per inizià u prucessu.

Ristampatu da a cumunità Gasgoo