introduce unità di retroilluminazione di vitture cù convertitori di spinta integrati per accoglie ambienti di temperatura ultra bassa
2021-07-09
Gage Automotive-Lugliu 6th, Maxim Integrated Product lancia una unità di retroilluminazione LED à quattru canali, bassa pressione, MAX25512. cù un convertitore di spinta integrata. Questa hè l'unica suluzione integrata chì mantene a luminosità cumpleta è custante di a visualizazione di u veiculu ancu à e cundizioni estremi di partenza à u fretu di una tensione d'entrata di 3V.

L'unità LED unicu chip annulla u MOSFET esternu è a resistenza di rilevazione di corrente è integra a cumunicazione I²C per riduce i costi di materiale è riduce u spaziu di u circuitu di 30%. Attraversu l'interfaccia I²C, funzioni di diagnostica cum'è SHORT à GND in ogni assorbitore attuale furniscenu ricordi à u microcontroller è ogni paràmetri di modulazione di larghezza di impulsi di canali (PWM) per assicurà una visualizazione più sicura è di qualità superiore. Inoltre, MAX25512 hà integratu funzioni di dimmer hibrido per riduce l'interferenza elettromagnetica (EMI) è migliurà u rapportu dimmer.
U drive include quattru canali 120mA chì anu a più alta efficienza in l'industria quandu operanu à frequenze 2.2MHz, finu à u 91%. U MAX25512 hè imballatu in picculi 24 pin, 4mm x 4mm x 0.75mm square flat no pin (QFN). L'unità hè stata ridutta di 30% per via di l'alta integrazione è di i cumpunenti esterni annullati.
U sistema di partenza è di arrestu di a vittura d'oghje migliora l'economia di carburante, ma rende ancu difficiule per u sistema di trasmissione di energia di mantene a stessa luminosità di a visualizazione quandu hè rilanciata. Per esempiu, à l'iniziu, e funzioni cum'è l'illuminazione di a visualizazione ponu esse affettate da l'ambiente di partenza à freddo, è u mutore chì cunsuma una putenza eccessiva di a bateria di a vittura face chì a visualizazione si spegne è riapertura. L'unità retroilluminata LED MAX25512 di Maxim Integrated hà una tensione operativa bassa cum'è 3V, dopu à l'iniziu senza aghjunghje un convertitore pre-boost per prutege u monitor da una interruzzione di energia.
"I fabbricanti di l'automobili anu bisognu di unità LED cù una integrazione più alta per riduce i costi di suluzione è l'area di PCB", hà dettu Szu-Kang Hsien, direttore di gestione di l'imprese in Maxim Integrated. L'unità LED MAX25512 di Maxim Integrated furnisce u più altu livellu di integrazione è efficienza à frequenze di commutazione di 2.2MHz ".
Ristampa da a Cumunità Gage Auto