Casa > News

L'imprese di vitture cuminciaru à ripiglià u travagliu unu dopu l'altru

2020-04-20

Affettatu da l'epidemie, a vendita di l'automobile hè diminuita in marzu in a maiò parte di i mercati di u mondu. A pruduzzione di cumpagnie auto d'oltremare hè stata bluccata, a vendita hè cascata, è u flussu di cassa era sottu pressione. In u risultatu, una onda di licenziamenti è tagli di salariu hè stata attivata, è alcune cumpagnie di parti anu aumentatu i prezzi di i so prudutti. À u listessu tempu, cum'è a situazione epidemica hà migliuratu, l'imprese automobilistiche d'oltremare anu cuminciatu à ripiglià u travagliu unu dopu à l'altru, liberendu un signalu pusitivu à l'industria di l'automobile.

1 L'imprese automobilistiche d'oltremare anu ripigliatu a produzzione

FCAripiglià a pruduzzione di a fabbrica di camion messicana u 20 d'aprile, è poi ripiglià gradualmente a produzzione di e fabbriche di i Stati Uniti è di u Canada u 4 di maghju è u 18 di maghju.
UVolkswagenA marca principiarà a produzzione di veiculi in i so stabilimenti in Zwickau, in Germania, è in Bratislava, in Slovacchia, à partesi da u 20 d'aprile. I pianti di Volkswagen in Russia, Spagna, Portugallu è i Stati Uniti ripiglià ancu a produzzione da u 27 d'aprile, è i pianti in Sudafrica, Argentina. , Brasile è Messicu ripiglià a produzzione in maghju.

Daimler hà dettu recentemente chì e so piante in Amburgo, Berlinu è Untertuerkheim ripiglià a produzzione a settimana prossima.

In più,Volvoannunciatu chì da u 20 d'aprile, a so pianta Olofström hà da aumentà ancu a capacità di pruduzzione, è a pianta powertrain in Schöfder, in Svezia, ripiglià ancu a produzzione. A cumpagnia aspetta chì a so pianta in Ghent, in Belgio A pianta riavviarà ancu u 20 d'aprile, ma ùn hè ancu stata presa una decisione finale. A pianta di Ridgeville vicinu à Charleston, South Carolina, hè prevista per ripiglià a produzzione u 4 di maghju.

2 Affettatu da l'epidemie, e cumpagnie di pezzi anu aumentatu i prezzi

Sutta l'influenza di l'epidemie, un chjusu à grande scala di l'imprese di a supply chain di l'automobile, a logistica sovrapposta è altri fattori anu causatu una quantità di cumpagnie di parti è cumpunenti per aumentà u prezzu di i so prudutti.

Sumitomo Rubberhà risuscitatu i prezzi di i pneumatici in u mercatu nord-americanu da 5% da u 1 di marzu; Michelin hà annunziatu chì aumenterà i prezzi da 7% in u mercatu di i Stati Uniti è 5% in u mercatu canadianu da u 16 di marzu; Goodyear hà da principià da April Da u 1u, u prezzu di i pneumatici di i vitture di passageru in u mercatu di l'America di u Nordu serà aumentatu da 5%. U prezzu di u mercatu di cumpunenti elettronichi di l'automobile hà ancu fluttuatu significativamente recentemente. Hè infurmatu chì i cumpunenti elettronichi cum'è MCU per l'automobile anu generalmente aumentatu i prezzi da 2-3%, è alcuni anu ancu aumentatu i prezzi da più di duie volte.